Tuesday, June 26, 2012

Esimene päev 21.juuni

Meie reis algas Tartu lennujaamast kell 10:35. Meie grupis on kaks inimest(Kaidi ja Veronika), kes ei olnud varem lennukiga lennanud. Veronikale tekitas õhku tõus paanikat, kuid hiljem harjus juba ära. Vahemaandumine oli Helsingi lennujaamas, kus pidime ootama järgmise lennuni 5 tundi.
 Meie grupis on viis väga erinevat inimest erinevate arusaamadega, seetõttu võib tekkida pingelisi olukordi ning, et neist hästi välja tulla, siis tuleb paika panna reeglid. Kuna meil oli viis tundi aega, siis leidsime endale tegevust lennujaamas. Veronika sai endale mugava ratastooli, millega rallisime mööda lennujaama ringi läbi erinevate poodide ning eriti lõbus oli olla lõhnapoodides, kus me avastasime erinevaid lõhnu ning igaüks leidis oma lemmiku.
 Algselt pidi lennuk tulema kell 16.20, kuid hilines 35.minutit. Teine lend Helsingist Madriidi kestis neli tundi.  Teenindus lennu ajal oli meeldiv, kuid Prantsusmaa kohal olles oli korralik turbulents, seetõttu pidime rihmad kinnitama. Rappumine oli Veronika jaoks pisut hirmutav.
 Madriidi jõudes tegime kohe esimesed fotod sellest, kuidas Kristi, Kaidi ja Veronika tõstsid oma jala esimest korda Hispaania pinnale. Emotsioonid olid laes.
 Esimene arusaamatus tekkis lennujaamas transpordi hankimisega hotelli. Administratsioonis oli kuubalane, kes tegeles mitme asjaga korraga. Rääkis meiega ning ka oma sõbraga läbi telefoni ja samal ajal suhtles ka teiste klientidega. Täitsa uskumatu mees. Eestis olles arvestasime, et meie takso üks ots läheb maksma ~20 eurot, kuid asjad võtsid hoopis teise suuna. Pidime hoopiski edasi-tagasi sõidu eest maksma 68eurot, kuna meid on viis, siis me ei saanud tavalise takso hinnaga.
 Sõit Holiday In hotelli möödus meeldiva taksojuhiga, kellega saime heale jutusoonele ning ka kuulasime Hispaania rock muusikat. Saime temalt teada, et Madriidis elab ~6 miljonit inimest. Hotelli jõudmine oli mõnus kergendus. Meid paigutati (Kaidit, Veronikat ja mind) ühte tuppa ning Kristi ja Inge teise.
 Õhtu lõpetasime tee joomise, teleka vaatamise ja väikese kommiga. Kahjuks jäi uneaega väheseks, kuna järgmine lend oli kell 7.45.